(Partial) Sew-In Tutorial




People Who Liked This Video Also Liked

Partial Sew In Braiding: The BUTTERFLY EFFECT
Partial Sew In Braiding: The BUTTERFLY EFFECT
Partial Sew In Weave Tutorial
Partial Sew In Weave Tutorial
Partial Sew In Weave - Perfectly Versatile - 4 Braids
Partial Sew In Weave - Perfectly Versatile - 4 Braids
Amber Cobra Hopson does a partial sew-in weave
Amber Cobra Hopson does a partial sew-in weave
Partial sew in Weave Tutorial with Diagonal braiding
Partial sew in Weave Tutorial with Diagonal braiding
Washing and Maintaining Partial Sew-In Weave Tutorial
Washing and Maintaining Partial Sew-In Weave Tutorial
Partial Sew In Weave: Sewing The Weaving Net On Your Own Hair Tutorial Part 3
Partial Sew In Weave: Sewing The Weaving Net On Your Own Hair Tutorial Part 3
THE KIM KARDASHIAN Partial Sew-In
THE KIM KARDASHIAN Partial Sew-In
Partial Sew In with Braids-Wear up & Hide top Braid
Partial Sew In with Braids-Wear up & Hide top Braid
Partial Sew In Weave On Natural Hair Finished Protective Hairstyle Tutorial Results Part 6
Partial Sew In Weave On Natural Hair Finished Protective Hairstyle Tutorial Results Part 6
Partial sew in Weave Tutorial with Wavy Braids & Loose Deep Curls
Partial sew in Weave Tutorial with Wavy Braids & Loose Deep Curls
MicroLink Partial SEW-IN no braids/no glue/no string with Brazilian hair
MicroLink Partial SEW-IN no braids/no glue/no string with Brazilian hair
HOW TO: BRAID FOR SEW IN WEAVE - VIRGIN BRAZILIAN HAIR EXTENSIONS
HOW TO: BRAID FOR SEW IN WEAVE - VIRGIN BRAZILIAN HAIR EXTENSIONS
Versatile & Natural Looking Sew In You Can Put In A High Ponytail
Versatile & Natural Looking Sew In You Can Put In A High Ponytail
Zury Ultra Twin HH Weave+Quattro Pack (Partial Quickweave Sew-In)
Zury Ultra Twin HH Weave+Quattro Pack (Partial Quickweave Sew-In)
Partial Sew In (Full DVD Tutorial)
Partial Sew In (Full DVD Tutorial)
How To Do A Partial Sew-in With A Band In Front : PinkCity Virgin Brazilian Loose Wave Hair
How To Do A Partial Sew-in With A Band In Front : PinkCity Virgin Brazilian Loose Wave Hair

Did this video help you?

Leah Necole: why did I find this so much easier than watching actual videos of someone doing it 

AiluJay: that song tho.... it sounded like hello by Shinee.. but someone else took it? or did Shinee take it? ... lol wht was was that tho?

Angel NubianPrincess: That was nice. Thank you a lot.

Vinod Tripathi: May i love u pls.?

Jazzylicious1993: your soo pretty :) u should do my hair ;) lol

Ariel8619: @HOTSYTOTSY78 your welcome!

brendalovegaara: @brendalovegaara reguard what i said didnt know you were a kpop fan also!!! ^^

Ariel8619: @Msmeen81 Thank you! It wasn't easy when I first started doing my own hair. . .I think I started when I was 16 lol. Now it has got a lot more easier since I finally have a certain way I like to do it!

Ariel8619: @Msjunebaby91 thanks!

Ariel8619: @mochakreme Thanks! I plan on making a better one. . .I just got a new camera! All I have to do is get a tripod. ^_^

Kiki Jones: You are beautiful, You have a good grade of hair (:

peacheskz: Who sings this song? I can't remember and I gotta know!!!!....:) by the way luv the hair!

Ariel8619: @ladyobabylewis Thank you! ^_^

Jessica Newman: lol.. i see ur clip-in ad on ebay.

katweety: What brand of wet & wavy hair was that at 4:45?

Ariel8619: @BrittaNY71192 Your welcome! Thanks for watching! ^_^

Alexis B: I Swear i never ever saw the hair u used a day in my life in the beauty supply stores but it looks really well once you were done sewing in the hair

htalleyyyy: @Ariel8619 Thank you:)

Aaliyah Muhammad: man i got that she hair and it was curly but it was horrible lol!

Ariel8619: @Marie2Diva Thanks! I really was super into the punk/scene style when I was a teen lol. I love punk rock music! The last concert I went to was Tokio Hotel and it was awesome! ^_^

marquise shepherd: Hi I loved your video ! .. I am a guy as you see , and I am always looking to try new things with my hair .. Well I am a cheerleader and I want to try a sew in but I want to cut it short and I want it to look like the white guys hair when it raps around there head , what do you think I should do?

mia c: Yes finally I found out the name of the type of weave I want. Thanks for this trutorial

Tenazious Jones: i love your hair, great job. how do u make your clip ins???

Ariel8619: @KyLoveSupreme Thank you! Well I've been doing my own hair for a while so I kinda just feel and keep going. But if your not use to it then I would just get someone to sew the back for you and you can do the top since its easy. ^_^

htalleyyyy: Can you make tutorial on how do sewin like 6th and 7th picture ? I'm 17 and trying to learn how do my own hair. Thanks :)

Ariel8619: @itoro22 I normally use human hair. . .I like european silky weave the best. I have used remy but only for curly hair , but it is really expensive. The hair that I bought recently was fairly expensive. It is called unique wiiv hh silky. I got it at ebonyline(dot)com.

Ladroc12: can you do a review and tutorial on a wet and wavy sew in.. and what brand of wet and wavy did u use ?

prettybutterfly15234: at 4:33 you look like a model..

Jessica McCalister: dang i wish you could do my sew in...your's is really cute

Ariel8619: @falalaxd hahah that would hurt! Do you use a net or do you just sew it straight on the braids?

Ariel8619: Aw thanks! I guess you can say that lol. . .I really liked the scene hair. Every now and again I'll do it choppy like that, but I've always liked having side bangs. Maybe I'll do a tutorial video for scene hair. ^_-

Ariel8619: @iamveryfreakable lol an ad on ebay? Really?!

AKIYIAKELLY: good video.. I so agree about buying extra hair me and my clients have leaned this the hard way also!!

ItsTrulyYaGirlJessiT: You are beyond beautiful and did you use to be scene?

tenneng joof: Looks very natural!!

Ariel8619: @takara399 Well I normally sew it down in the front so that it wont move while sew. You can also use clips if you have too.

BrittaNY71192: ALL DAY IVE BEEN LOOKING FOR A VIDEO THAT DEMONSTRATED HOW TO DO A SEW IN ND THIS WAS THE BEST FIT THNK YU

HookedOnVirginHair: My family last name is Tilley & Brown and Originally from Kissimmee, Fl

Ariel8619: @falalaxd You should try using a net. It really helps. When I sew it straight to the braids its like I cant really sew the tracks right and my hair gets fuzzy really quick. With the net. . .my hair isn't really exposed and I can sew the tracks closer together and it looks really neat. plus its lats longer too!

JustDuana: Best. Sew. In. Hands. Down.

Eliz1693: Love it!!! Thanks for you help!!!

Ariel8619: @sweetcake504 The price is good. . .but I do agree about the quality of it. I would prefer %100 human hair.

Ariel8619: @Ladroc12 I like using Indian Remy for wet and wavy styles. I will defiantly do a video for it when I do wear it that way again. I have a lady that I use to order from a lot she is really nice! @ luxurylocs(dot)net

ashley ward: Girl u should model.. ur hair is really nice especially if u do it by urself

justlashay: can you upload an actual video of you doing this instead of the pictures PLEASEEEEEE !!!!!

Tonya Spratley: omg girl u really should be a model you r soooo pretty..the camera loves you...your pics along made me a subbie :)

LilGangstaMa22: I plan to do a sew in weave. But Im undecided upon should I do it with a bang or invisible part. The hair I have is Encore New Yaky in the color 1 Do you think this hair last and does it curl????

HOTSYTOTSY78: Great video and helpful thx!

Ariel8619: @Jessyboo2008 Thank you! I plan on doing a full weave tutorial for everyone soon. . .Its just been a while since I did it this way so I thought I would try it again.

MotherLioness17: You should try modeling! :)
Rating:
(Partial) Sew-In tutorial 4.9 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


(Partial) Sew-In tutorial