FUCK WINDOWS 8!!




People Who Liked This Video Also Liked

Make windows 8 look like 7 (return of start menu)
Make windows 8 look like 7 (return of start menu)
FUCK WINDOWS 8!!
FUCK WINDOWS 8!!
Acer ICONIA W700 Windows 8 Tablet - More In Depth Review
Acer ICONIA W700 Windows 8 Tablet - More In Depth Review
How To Activate MS Office 2013 & Windows 8 For Free
How To Activate MS Office 2013 & Windows 8 For Free
✴✴✴ Download Windows 8 Professional
✴✴✴ Download Windows 8 Professional "FuLl VeRsIoN" With CD Key Free!! 1000% ✴✴✴
Windows 8 is a piece of shit
Windows 8 is a piece of shit
Bootable Windows 8 USB How To
Bootable Windows 8 USB How To
Tablet & Laptops all in one : Windows 8
Tablet & Laptops all in one : Windows 8

Did this video help you?

TheRebelLion96: freakIN WINDOWS 8

maltatravel: windows 8 freak YOUR MOTHER

aDayInTheMindOfMe: With the release of windows 8, suicide rates have quadrupled. But seriously, i'm on a desktop, and it is damn near ruined because of this piece of crap known as windows 8. I PAID $800 because the specs were good, and it is all i could afford, but windows 8 makes me want to take this piece of crap and throw it in the garbage. It is not worth the unfriendly interface, the consistent BSOD and piece of crap restarts with no extend time option.

Balázs Sirák: THE FLASH IS NOT LOADING CUZ OF WINDOWS 8!!! freak WIN8

Michael Bennett: OMFG!! LMAO!! :) #Mustwatch #Windows8 #Fail 

Tom Brander: OMFG!! LMAO!! :) #Mustwatch #Windows8 #Fail 

jose pa: I like Win 8 I LOVE WIN 8 because know every shell of linux is better: Lxde, Gnome, Kde, "openbox" XD. Won`t change Microsoft, I love you!

MCB991: freak Windows 8. Even Windows 1.0 is better than this crap. Even Vista is batter than this. I had to go buy me a new freaking laptop with Windows 7 on it because I bought the Windows 8 laptop from BestBuy and they said that it could be downgraded. Nope. The next time I went there, they said there was no way to downgrade. So I was pissed and so I gave my mother, the one that likes the piece of crap, named Windows 8, and I got a refurbished Dell Latitude D630. Best decision I've ever made computer wise!

Arto Pekkanen: A bit blunt expression, but there be truth in it yo!

terry robbins: My thots exactly you got it exactly right WTF R U thinking MICROSOFT?? YOU OWE us all a freaking REFUND!!

Stefan Scherrer: OMFG!! LMAO!! :) #Mustwatch #Windows8 #Fail 

Darkslayer Ryuu: They added so much useless crap to windows 8 and took away useful features. Don't even get me started on EFI and secure boot on the newer prefab computers you buy in stores. They try to prevent you for installing the OS you want.

Pete Dooley: Totally agree .LOL

Juju jujuria: NOBODY WANTS TO LEARN AN OS FOR DOING crap THEY ALREADY KNOW freak YOU WINDOWS 8 freak YOU FOR WASTING MY TIME

d[^_^]b CocoPinoHD(#27)☮WorldPeace☮ d[^_^]b: Lmao. Preach!

Michael James Nicholls: As I have said on other videos, Microsoft is staring death in the face...and it's name is Linux

emorozov: Although I am not a niga, freak Windows 8 :D

svtcontour: I'd rather go back to vista instead of windows 8 LOL.

Drag Jako: Moooore!!! I want more!!!

ben scalp: If only I had the chance, I would freaking destroy Microsoft

jimmicrackhead12: Windows 8 automatic updates used up my internet. even hitler wouldnt wish win 8 on a jew

iampower714: windows 8 is complicated horse crap.

LestradeOfTheYard: Windows 8 is the worst piece of crap I've ever used in my life

JC McLaughlin: Ahahahaha!! He actually has some rock solid points. http://youtu.be/TmPiYZnrWlk

fringehead: It does make me feel a bit better about the state of the world that I, a blue collar redneck can come to an agreement with this angry urban youth about the complete suckitude of Windon't 8. if I wanted a phone, I would have bought one.

Таинственные Гавайи туры и экскурсии: agree!

Brandon Cooke: I Agree. windows 8 is garbage. 

Austin Joseph: I agree windows 8 is BAD. Windows 7 now get that.

Kuri San: haha cool ;)

Michael James Nicholls: Linux is faster...more secure....more adaptable...more stable...and....FREE.

Tracey Greene: OMFG!! LMAO!! :) #Mustwatch #Windows8 #Fail 

jk3691215: I hope they watch this

Robert Hanson: I made a big mistake buying windows 8. I made a worse mistake by trying to game with it via EA Origin. Spend more, buy a freaking MAC

Mick Psyphon: Windows 8 blows BIG TIME! Try Linux Mint 16. It's free; and it's easier to use than most OSes right now.

good4damoney: i hate win8 too on laptops,but microsoft created a loophole in its contract.That you are allowed to downgrade and customer service will give you a key that will work and activate your older windows.Just install a lower windows and call 1888-seven25-TEN47.Say the words "downgrade rights" to the customer service person.

jk3691215: Agree freak windows 8 and freak Microsoft 

Tolbert Wangila: Windows 8 isn't that bad

PcMacLin2014: I agree that all theose linuxes are garbage

skinnyazzfoo75: true dat man, freak windows 8 and freak 8.1, mircrocrap alwayz be freakin up ahit nowadayz

Jon Suttle: Even Windows Vista beats the hell out of Windows 8 and 8.1. Enough said.

dcqdave: I WISH I COULD TAKE A crap ON THE WINDOWS 8 DESIGNER!!!

d12r34e56w: how about this crap I bought a new hp it had win 8 on it fkn wow man ok so iam not smart enough for this 8 crap ok gonna crack the billfold and buy win 7 os right noooooooooo these bitches locked it up so I cant tashiba same way gonna shuve thgis crap doun our throut hate Microsoft if I knew where u lived id crap on your porch

Eduardo Benítez: first world problem

Matthew Mai: well you might have some real gripes with windows, and you might make your voice loud on youtube, but because you look like a few homeless negros, your voice wont be very loud.

Mark Tech: Do you live in Los Angeles?

stephthestar90: Everything in the video is true. Windows 8 is a pile of junk that should be consigned to the tech scrapheap permanently.

radanju2: Windows 9 is gonna suck, trust me! Mac is our sweetheart! ;)

xacolmah: WINDOWS 8 SUCKS B@LL5!!! and i love this video its so LOL funny!!!

Eimantas Walcott: Lol
Rating:
FUCK WINDOWS 8!! 4.8 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


FUCK WINDOWS 8!!