NYX Cream Blush, Lipsticks, Concealer And Lip Pencil




People Who Liked This Video Also Liked

NYX Cream Blush. Lipsticks. Concealer and Lip Pencil
NYX Cream Blush. Lipsticks. Concealer and Lip Pencil
HAUL: NYX Cosmetics
HAUL: NYX Cosmetics
My Favorite NYX Makeup!
My Favorite NYX Makeup!
My Favorite NYX Cosmetics - Makeup & Colors/Swatches! ♡ Shaaanxo NYX Must Haves
My Favorite NYX Cosmetics - Makeup & Colors/Swatches! ♡ Shaaanxo NYX Must Haves
Beauty Products I Couldn't Live Without!   essiebutton
Beauty Products I Couldn't Live Without! essiebutton
MAKEUP   Winged Liner and Red Lips
MAKEUP Winged Liner and Red Lips
Get Ready With Me - City Girl
Get Ready With Me - City Girl
NYX♥ Must Haves
NYX♥ Must Haves
Review + Try-On!   NYX Butter Lipsticks
Review + Try-On! NYX Butter Lipsticks
Peach & Purple Eyes
Peach & Purple Eyes
How To: The Perfect Matte Red Lip
How To: The Perfect Matte Red Lip
NYX Soft Matte Lip Cream Review + Swatches
NYX Soft Matte Lip Cream Review + Swatches
Must Have Drugstore Products
Must Have Drugstore Products
The Perfect Nude Lip   Tag
The Perfect Nude Lip Tag
My NYX Collection
My NYX Collection

Did this video help you?

Amanda Nguyen: wheres the link for the website?

Mszjackiechu: @xosweetea Aww happy birthday ^^<333

Wen Chen McIntosh: Hi Jackie, I am a NYX fan, next time when you place an order, you should try their Blush in Taupe (for contouring) and their new eyeliners, Slide On Pencil - they are just like the UD 24/7 pencils and it's only $6.99! Very long lasting and have a great color selection!

Annie Cheng: try benefit erase paste concealer! a bit pricy, but lasts forever!

RissaRooSoTrue: I've never really worn blush, so I think I'm gonna try NYX's blushes to start... Where's your shirt from?

wlsl92: YSYY

xbbyb0o: Great vid! Do you know where you can find a good selection of NYX in stores?

flawlessandimperfect: Hey Jackie! So just wondering, other than Circe and Snow white, out of the pink lipsticks, which one is your favorite, and which do you wear most often or recommend ?

Casey Arielle: I have that concealer! And the more you use it the creamier it gets. Trust me. And the more you use it the more pigmented it looks. You should give it another try.

TheMiniAng: what kind of brush do you use for the cream blushes?

Rebecca Lima: im in love with your hair

julialovesmac35: your soooooo pretty !!!!!:) <3

jessicalee422: yayy jackie! so glad to see your video :) omg i've tried the nyx concealer twice (thinking maybe it was a fluke the first time) and it like cracked all over my face it was terrible! I love their round lipsticks -- my favorite is pumpkin pie! and their cream blushes are amazing! If you purchase again, you should def try their shadows and jumbo eye pencils! They have some of my favorites!!! :) hope you are enjoying summer break xoxo

twoSides4430: @xosweetea happy birthday! today's my birthday too (:

Jean Wang: hii jackie! it was so nice to see you while you were in vegas!!! i hope you had fun! :)

MsLibragurl: i have a crush on your hair...LOL

Carol Lee: I have hot pink!!! it look sooooooooooooooooooo pretty when u blend it out!!!

LovinJae12: I've wanted to say this for a while, but your voice is orgasmic. No homo.

Katoop: your hair is so perty!

louise li: thanks so much for the review! i dont have a lot of money to spend on makeup and its nice to know that theres good drugstore brands out there too :)

aquachaoslemon: nude liner with hot pink lipstick, thx for the tip.

Mszjackiechu: @kyuriii I posted a pic on my most recent blog post because I couldn't find the email

mo mojackiekie: LIKE U :)

Joyceline: beautyjoint . com is also good for discounted nyx if you're interested :)

Mszjackiechu: @AiXiA0 ??? I said I liked the lipsticks and cream blushes

HeyitsKelly07: i liked this video b4 i even watched it because i know its gonna be good lol

SuperHanh123: Thanks for sharing Jackie! I'm going to head over to Cherry Culture and get some of those lipsticks and blushes now!

Ana: greatttttt 66.48 USD gone...cause i went blush-crazy on cherry culture AIYAAA Y MUST I LUV TORTURING MYSELF BY WATCHING AWESOME YOUTUBE VIDS then going out and buying stuff cause mszjackiechu says it's da bomb :P

LeNameIs Phoebe: @xosweetea Happy birthday girl! ^_^

importedmegami: I don't like the NYX concealer in a jar for under eyes. It's a lot better for facial blemishes.

Mszjackiechu: @thatmegsgirl i think its Circe from greek mythology, which is pronounced more like syr-see =] cirque du soleil is different

100hcogirl: OMG! you are soooo pretty!

Mszjackiechu: @huniiibunchesx333 my favorite nude ever :)

alice sky: lol u seem to hate cheap stuff..

Marinshe: Think I'm gonna try some of their round lipsticks and cream blushes :)

dextroby: @xosweetea happy birthday to me as well as to you :L

Mszjackiechu: @lilqtxanq3l I think andrea goes by numbers, not so much ardell. if you google the lash names theyll def show up!

Mszjackiechu: @ramaoohlalasarah I already picked and contacted the winner :)

veeisagummybear: Where did you buy the NYX cosmetics ?

vivienneMK: I love the nyx concealer . I bought two jar when I was first trying it out since it was discount nd it was a makeup nd hair show with my class . I bought it in February nd omg, I'm still using my first jar lol . I didn't hit the bottom yet nd I load up my concealer brush, the one with orange bristles, I put it under my eyes, sides of my nose, little on cheek, around lips nd eyelids all with one application . Really creamy if yu use a brush but crease so much if yu don't set it . Just warm it up

krn4eva1: I purchased NYX cream blush too! And I liked it...then beads started to appear in the cream after about a month, and I threw it out. Such a waste...

honey badger: WILL YOU MARRY ME

watsurnameidk: Oh gosh! you're soooo pretty!(:

jen18mysterious: pls. have a review on those NYX lipsticks :) I really wanted to see how it looks like when you'll wear it :) thanks^^

AiXiA0: @MszJackieChu I mean in most of your videos, you're pretty picky with brands. But I didn't say that it's a bad thing ( :

Cynell Aubin: thumbs up if ur 301 viewer!

heartsfault2: Thanks for the review Jackie! I'm definitely going to try out the cream blush and lipstick b/c I've always wanted to try out nyx cosmetics :D

kbarbii: smokey eye makeup tutorial? :)

sweeettart0991: you should try their nyx megashine lipglosses :)

Katherine: How do you apply the cream blushes?
Rating:
NYX Cream Blush, Lipsticks, Concealer and Lip Pencil 4.6 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


NYX Cream Blush, Lipsticks, Concealer and Lip Pencil