How To Make Minecraft Run Smoother And Better With No Lag (FPS Boost)




People Who Liked This Video Also Liked

How to Run Minecraft 1.10.2 Fast with No Lag & Increase FPS (Multiple Methods)
How to Run Minecraft 1.10.2 Fast with No Lag & Increase FPS (Multiple Methods)
How To Run Minecraft 1.7.10 Fast With No Lag!!
How To Run Minecraft 1.7.10 Fast With No Lag!!
How to Speed up your Computer/PC/Laptop Windows 10 Tips & Tweaks - Faster Gaming - Free & Easy
How to Speed up your Computer/PC/Laptop Windows 10 Tips & Tweaks - Faster Gaming - Free & Easy
How to Make Minecraft Run Smoother & Faster (Reduce Lag)
How to Make Minecraft Run Smoother & Faster (Reduce Lag)
How to make Minecraft PE (Pocket Edition) Run Faster! [60+ FPS]
How to make Minecraft PE (Pocket Edition) Run Faster! [60+ FPS]

Did this video help you?

Edwardcraft: help me pls i have optifine but still lag

Ajames Is your mother: Here is the problem with the computer u are using, it is Windows Vista! XD

MaxanishSqueaker: Onn my minecraft when the fps is Unlimited
 my cpu usage goes to 60 50 and it makes a helllaoffa noise
WRRRRRRRRR-WRRRRRRRRr
freaking annoying
so I use vsync

Lil' Ol' Jamaine: Optimime WTF??

RemedyMelody95: I cant find the bin folder! :( Helppp!

Iso TricKz: Dude u know that u can just use windows explorer for it? But if anyone already has WINRAR well just don't read anymore

PixelatedGaming: The I got up to 328 fps in all :d!!!


Jastra JT: I have like 300 fps without this tutorial

epicminecraftdude101: You suck

Lubo Kitov: i did 100 fps now i do 101 yesssssssssssssssss

geovanny torres: jackass of course you need minecraft dumbass

ThelightcraftBp: Thats good to hear it takes like 20 mins just to upload that crap what doesnt even freaking work 591 subscribes go suck your self

JesuSS: 1980

HTTutorials: Kevin, not true, it's CAMSTUDIO, you need glasses, and no recording software is illegal unless of course you hack full versions to make it free...

Blackout: no its not

CtDMrHAT: What?

kevin patani: that's camvideo that is elegal

_Aura _: DO NOT INSTALL RAZOR GAME BOOSTER ITS CRAP!

_Aura _: i did 100 FPS before i installed that CRAPPY RAZOR GAME BOOSTER! now i only do 50!

Ramyar Burhan: Idk does thia really work?
Rating:
How to make Minecraft run smoother and better with no lag (FPS Boost) 5 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


How to make Minecraft run smoother and better with no lag (FPS Boost)