How To Install Windows On A New Hard Drive




People Who Liked This Video Also Liked

How to install windows on a new hard drive
How to install windows on a new hard drive
How to Install Windows onto a New Hard Drive / Solid State Drive
How to Install Windows onto a New Hard Drive / Solid State Drive
Completely Transfer Windows and Installed Data to Another Hard Drive
Completely Transfer Windows and Installed Data to Another Hard Drive
How To Install Internal Sata Hard Drive and Activate In Windows OS
How To Install Internal Sata Hard Drive and Activate In Windows OS
Install a new larger Hard Drive and format it with ease
Install a new larger Hard Drive and format it with ease

Did this video help you?

Run13 Buddhabrot: can you not just copy and paste a system image on the new HD, before inserting it? then when it boots, should it already contain OS and etc?

Andrew Morrison: This is not how you install a windows 7 to a NEW BLANK drive. You need to open CMD prompt in windows 7 install and format a NEW BLANK drive manually before hand. This is the "I have no idea what I'm doing" way of installing. Which ONLY works if the hard drive is pre-formatted.

Justin Fleming: "I'm probably just gonna hit Enter here." Ha lol sounds very unsure of what to do

BigKingNasty: Good video man, haters gon hate lmao well done to the guys calling linkin park ghetto music raaaa haha 

Myreverlation: What If Some How You Make A Mistake doing These Steps Like Example I Forgot If My Computer Is Home Premium Or Another One I Paid For... So If I Make That Mistake How Can I Redo this Whole Process OR....?

sniper Girl (Kama's Queen): can you do a video on how to Fix a Borken Windows 7 hD computer my other computer is In Half with the Srceen and keyboard is apart

i need tools to fix it back together 

Simon Kent: What if my OS is on a flash drive?

MrMushroom99: Clueless folks should not be making tutorials. Go out and skateboard or something useful !

BrandanBee 30: Thanks

juliandougherty: motion man on ur music
track hell ya!

KaL Rynzler: He has to get a mouse? But...but...spam tab till u end up on the agree selection and hit enter. :/

Aaaanyways came here cause my samsung laptop hdd failed after 3 yrs of use. Going to replace it with a sshd(hybrid) drive...add another 4gb of ram and I guess my laptop would be ready to go for anorher 2 or 3 years?

Any advice? It's a samsung series 3 17.3 np305a02US 2011 model.

Joker93230: damn your crap sloooooowwww

Tony Powell: nice camera quality, im on a 55inch plasma

Vince Snyder: stop playing linkin park

Gabi Aron: Thanks For Helping Me!!! I need a new hard drive because my other Hard Drive is corrupted. THANKS A TON!!!

gerald Harper: good job...

PackerBacker 4Life: good video man.. super easy.. gotta do this to my PC tomorrow.

nolareaper: i like how you taught us something for free, but retards keep crying about the music, "osx", whatever racist crap, and any other irrelevant things.  Not about how you took effort to give us a lesson for free  Thanks bro! It helped and some of us appreciate it

KeepItLegal !: Can i copy windows 7 64 bit on my usb 3.0 64gb

do i need to format it to somthing else than ntfs
Rating:
How to install windows on a new hard drive 5 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


How to install windows on a new hard drive