Forward Unto Dawn HALO 4 Kids Master Chief Spartan Costume Armor




People Who Liked This Video Also Liked

forward unto dawn HALO 4 kids master chief spartan costume armor
forward unto dawn HALO 4 kids master chief spartan costume armor
Halo 4: Forward Unto Dawn - The Master Chief
Halo 4: Forward Unto Dawn - The Master Chief
EXCLUSIVE HALO 4 Forward Unto Dawn -
EXCLUSIVE HALO 4 Forward Unto Dawn - "Behind the Scenes" on Set (2012) FULL HD
Halo 4 Master Chief Costume Foam Armor Complete
Halo 4 Master Chief Costume Foam Armor Complete
First Look: Master Chief's Suit in Halo 4: Forward Unto Dawn (Live Action Series)
First Look: Master Chief's Suit in Halo 4: Forward Unto Dawn (Live Action Series)
Halo Master Chief Armor/Costume
Halo Master Chief Armor/Costume
The Halo 4 Episode feat. A Replica Energy Sword. Halo 4 Xbox360. and A Real-Life Warthog!
The Halo 4 Episode feat. A Replica Energy Sword. Halo 4 Xbox360. and A Real-Life Warthog!
OUR BIGGEST HAUL EVER! Rubie's Master Chief Deluxe Costume Unboxing! TheSSMotion Vlogs.
OUR BIGGEST HAUL EVER! Rubie's Master Chief Deluxe Costume Unboxing! TheSSMotion Vlogs.
Halo 4: A SPARTAN Costume  - The Making Of
Halo 4: A SPARTAN Costume - The Making Of
Tutorial - How to make a Halo 3 Master Chief Motorcycle Helmet (Legendary Edition)
Tutorial - How to make a Halo 3 Master Chief Motorcycle Helmet (Legendary Edition)
HALO 4: SEXY COSTUMES
HALO 4: SEXY COSTUMES
Halo 4 - Master Chief's Face (Unmasked) - Legendary Ending [SPOILER]
Halo 4 - Master Chief's Face (Unmasked) - Legendary Ending [SPOILER]
Epic Kids Halo 3 Armor For Sale
Epic Kids Halo 3 Armor For Sale
Real Halo 4 Recon Armor
Real Halo 4 Recon Armor
cos play  GASHAPON thailand khonkaen HALO Master Chief armor
cos play GASHAPON thailand khonkaen HALO Master Chief armor

Did this video help you?

petergriffn98: me to

ajdotthizz: hahahahhahaha h looks like a retard lol hahahahha the helmet is just soo big and his body is hahahhahahahahahaha RETARD dude get a girl or something plz . . . lol

awsomebman2: how much would you sell the suit for

shoopwhoopX: the shortest thing to rip your head off at slayer...

mgarc79: Dude my son was asking me to buy this for him last year where did you buy it or how did you make this I still have time to either make it or buy it any info will sure help me thanks

1xcel1: y is the head soo big i mean its bigger than the sun

TheStudioDudio: were did you get the costume please tell me

Zachary Francis: EPIC MAN!!!

Lenhole: lol! huge helmet!

ralvarangar: Were do you by I

wicked96ta: This thing is awesome. I love it. You guys should be ashamed of yourselves for making fun of a little kid.

rolandapostol: haha dumbcrap!

petergriffn98: and so wut im 11 and i play gta saints row and all that crap. as long as ur mutture enuf and u dont go killing people than its fine

jamshadow12: did u bought for cause if u did where did u buy it?

atulip2010: This is awesome! You are VERY creative! my nine year old son would go CRAZY over this! WHAT A GREAT MOM YOU ARE!!!!! Thanks So much for sharing! And for those of you a**holes that are bagging on this little kid, and taking pop-shots at the hard work put into making this...what trashy people you are. I feel sorry for you

ralvarangar: Where do you buy it

tom a: I want iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttt

1171skater: thats awsome

Draven Hazard: 1:03 Imagine you're just hanging out in the forest and crap, then all of the sudden, Master Chief's son comes running through shooting crap, Sword kills a few Elites, then runs away! Haha! This costume is freaking sweet!! Even though I am probably twice the size of this costume, I want it.

Alex Saliev: @TheStudioDudio me too

Darth Vader: bad stance at 0.19

Liam Huntsucker: lol how bout lil poison douche

Ameman112: bro if you want that suit your gonna have to make it on your own there no way in hell you would find a nice one like that unless you make it on your own it not that hard im almost done with my suit

MrMisaac: frig i wish i had that and i can where it because im 9 and hes 9

The Black Watcher: good work for a kid

douneedtoknowthis: if you want it look it up on google shopping

jazzestardust: he is soo sweet bless him XD i cant wait till i get my cosplay outfit, im gonna be a short master chief too XD

stickanimation99: Go Halo.!!!!!!!! I love your vid your great.!!

Narutosoraowns: lol nice me and my freinds made suits like that off on halo chars and we whent paint balling like in the game i owned the fools (think you can beat mystic death come challange me in a 5 on 1 match winner takes title of best halo3 player) (this title is real and comes with 5 years of free xbox 360 live )

ColeMacgrath100: i freaking want 1 and go around walmart acting casual

Timothy V.: Want we're do I buy

eemuchi: head is like BOOM!!!!!!!!!!!!!!!

fable1134: kinda looks like the pre master chief

Ian Dale: halo is cool

I like the tuna .here: Still a better spartan than Palmer.

funnycas: retarded he has a big head

OCoptimusconvoy: that;s sick especially the sword. also you could try the pepakura stuff. i use that

l0stedminds: you shouldn't let him play shooting games at that age... his mind is gonna be ruined if he keeps playing(if he does that is) Unless he doesnt even know what hes wearing

ReyesFWS: lets all just chill the freak out now, the kid is having fun. youd be having a blast too if you were his age.

Joey Williamson: Reminds me of "Dark Helmet" from Spaceballs!

keexvisionkeexvision: where did you get this costume?

TheMayft: Mini chief

Liam Huntsucker: i think its a great costume

richardd2210: where do u buy it

Liam Huntsucker: thats all you can come up with wow and i do i have 160 of friends I KNOW on myspace so stfu to you too

HugoMorV: wow nice costume!!! i want one :D

CBrando89: Damn! Thats good for a Kids Halo 3 costume.

OtakuDay: @TheStudioDudio HE MADE IT!!!

danielinmusica101: es basura

Princess Luna: is it just me or am i the only one in the world who likes halo that can sprint and have my gun in position ready to fire like master chief??!!
Rating:
forward unto dawn HALO 4 kids master chief spartan costume armor 3.7 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


forward unto dawn HALO 4 kids master chief spartan costume armor