Bob Sew-in Tutorial




People Who Liked This Video Also Liked

Blunt Bob feat RPGSHOW
Blunt Bob feat RPGSHOW
Brief:  Taraji P Henson inspired Graduated Bob sewn in Weave (Jennifer Cynthia Hair Uk)
Brief: Taraji P Henson inspired Graduated Bob sewn in Weave (Jennifer Cynthia Hair Uk)
Ciara Inspired Platinum Blonde Bob!
Ciara Inspired Platinum Blonde Bob!
How to: Cut & styling my Bob (U part wig install)
How to: Cut & styling my Bob (U part wig install)
Bob Haircut   Sew-In Weave Tutorial
Bob Haircut Sew-In Weave Tutorial
Sexy Summer bob tutorial ft. Goddess REMI bump
Sexy Summer bob tutorial ft. Goddess REMI bump
Middle Part BOB (CHEAP HAIR) lol
Middle Part BOB (CHEAP HAIR) lol
How to: U-part BOB wig   the Removable BOB
How to: U-part BOB wig the Removable BOB
I MADE A U-part BOB!! show-n-tell (NOT A TUTORIAL)
I MADE A U-part BOB!! show-n-tell (NOT A TUTORIAL)
How I: Cut & Razored My Ombre Bob
How I: Cut & Razored My Ombre Bob
Hair Tutorial   Quick Weave U-part Bob
Hair Tutorial Quick Weave U-part Bob
Best Protective Style! Ten Minute Sew In Review!
Best Protective Style! Ten Minute Sew In Review!
Partial Sew In Braiding: The BUTTERFLY EFFECT
Partial Sew In Braiding: The BUTTERFLY EFFECT
BEYONCE INSPIRED BLONDE BOB
BEYONCE INSPIRED BLONDE BOB
How I cut a Bob
How I cut a Bob
How to Thread Brother LS2000 sewing machine
How to Thread Brother LS2000 sewing machine
Cutting/Styling/Installing U-Part Bob Wig + Blending Short Hair With Weave
Cutting/Styling/Installing U-Part Bob Wig + Blending Short Hair With Weave
Leather sewing machine for saddle making and stitching custom saddles
Leather sewing machine for saddle making and stitching custom saddles
❤ Hollywood Ten Minute Sew-in Review ! ❤
❤ Hollywood Ten Minute Sew-in Review ! ❤
Vixen Sew-in   My Thoughts
Vixen Sew-in My Thoughts
★★ NEW:: Natural Sew-In Weave!!! ★★ ++ REVIEW Goddess Remy
★★ NEW:: Natural Sew-In Weave!!! ★★ ++ REVIEW Goddess Remy
RPG Show Beyonce Bob - SC011S
RPG Show Beyonce Bob - SC011S
Hair tutorial: Making u part quick weave bob! Model Model Pose Hair
Hair tutorial: Making u part quick weave bob! Model Model Pose Hair
HAIR  vixen sew in : a preview ❤
HAIR vixen sew in : a preview ❤

Did this video help you?

Bianca Prejean: In love !!! Thanks for the video gorgeous !!!

Melissa Louis-Jean: omg i lives for your hair 

jotlynn12: Very pretty. 

lauren elise: Ur gorgeoussss 😍

frieda njambali: that is way too sexy..what typa hair is that though?

Banjo Olaniyan: What is the name of the song.. I love it..!! And I love the hair.. Great job im so doing the style..

Dee Mari: Love the first song

Erica Sconiers: it looks like she rushed thumbs down for me

Anna Shakes: This is lovely. But the way u cut it I wish u were in more light . But it looks grear

Cupcksprnklz: You're beautiful and the bob is beautiful, too!

Hair de Chocolate (PowderBlushh): gorgeouuusss

Tomiwa Olaniyan: I love the first song... what's tge name of both songs??

Brittany Jenkins: I LOVE YOUR HAIR!! GREAT JOB

shawanjuan: love this!

shan wow: this really made me want to learn how to do my own hair.... i don't know where to start though

Roger Wages: hi beautiful/sweetheart

Lex Lindsay: Wats the name of the hair u used?

teresa jones: So pretty! I also love the music you chose.

leslie L: thx for your kindly shairng! i bought sara hair in aliexpress, and made it just like yours. really wanna share with you guys. and while placing the order, please leave the message with 'sara 015' the vendor will modify the best price for you. http://www.aliexpress.com/store/534700

MissR2020: Thanks for making this video! I wish I saw this earlier. My hair is the same length as yours and sew ins felt like they would take forever!! thanks for the inspiration! I'm going to try this when I take my Senegalese twists out.

Evelyne Ngoyi: Mmm

Salutemeimday: Very pretty

lollipopshue: swear to god shes beautiful.

holdingbacktheflood: Wtf? Why wud u sew ur own black hair to ur head,jus to replace it with black hair the same?... it with

breezybabyproduction: Im Speechless O.O

Vuyiswa Lola .T. Dube: i love the song

christy altidor: You are soo pretty !

Letti Peralta: Xxx

Carol O'Banon: WOW THAT WAS AMAZING!!! JUST sooo Beautiful, I love ya girl!!!.......;D;D;D

nessanohemy59: wow idk how black girls can do this :O i give you guys a round of applause .

MeaganLieksKittens: Holy crap.You're so gorgoues!

juddymak: u are crazily amazing, u sew in ur weaves, I m in awe!!!!

Cassidy Harry: What kind of hair is this? It looks gorg.

ImSimplyImani: i love your jammies!! and these songs are so beautiful! almost made me cry

Kaylenn Boyd: Can you do my hair

Kia Taylor: love the look! ^-^

Nathan Trevino: How much lemon juice do u approximately use to whiten your teeth?!?

Nicole Grayston: This was uploaded 4 days after my birthday x

Rey C: At first you had me a little afraid when you were cutting, but then you styled it and it came out really pretty... Wanna try this look

Sabrina Thomas: I love this video Real Talk

Teresa Pavia: Lol so happy at the end when she wa flipping her hair

juella joao: love it love it love it.... Keep it up. PS: Can you share the secret on how to keep my tummy as flat as yours? Mwahh God bless x

californiarocks4: How long do you leave the sew in for?

Kay Bentley: Damn i want her to do my hair.

Brett Hanley: she cornrowed the hair for nothing

prettybrowneyes: lol she didn't sew in the hair for color reason. It was so she can cut and style the weave to have a desire look.

Moral Order: She did a very good job! I like the way she used ponytails to cut the hair in an asymmetrical bob. Good idea!

Gody-Roselyn Yarquah: I love you soon much Liz.u make me proud to be a Ghanaian. Thanks for sharing all ur tips with us.I must say, u ain't selfish at all. You are a genius.
Rating:
Bob sew-in tutorial 4.8 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


Bob sew-in tutorial