PAX Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League Of Legends Skin Spotlight




People Who Liked This Video Also Liked

PAX Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
PAX Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
The Magnificent Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
The Magnificent Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
Tango Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
Tango Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
Musketeer Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
Musketeer Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
High Noon Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
High Noon Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
Jack of Hearts Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
Jack of Hearts Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight
The Magnificent Twisted Fate skin (New Visual Upgrade) - League of Legends
The Magnificent Twisted Fate skin (New Visual Upgrade) - League of Legends
All Twisted Fate Skins Spotlight - League of Legends Skin Review [HD]
All Twisted Fate Skins Spotlight - League of Legends Skin Review [HD]
Twisted Fate Visual Upgrade 2012 League of Legends(LOL)(Gangnam Style Dance Parody)
Twisted Fate Visual Upgrade 2012 League of Legends(LOL)(Gangnam Style Dance Parody)
Full - Underworld Twisted Fate League of Legends Skin Spotlight
Full - Underworld Twisted Fate League of Legends Skin Spotlight
Full - Red Card Twisted Fate League of Legends Skin Spotlight
Full - Red Card Twisted Fate League of Legends Skin Spotlight
Red Card Twisted Fate - Skin Spotlight - League of Legends
Red Card Twisted Fate - Skin Spotlight - League of Legends
Pre-Release Teaser - Bandit Sivir (2013 Visual Upgrade) Skin - League of Legends
Pre-Release Teaser - Bandit Sivir (2013 Visual Upgrade) Skin - League of Legends
PAX Twisted Fate GIVEAWAY !!! - League of Legends FREE Skin [HD]
PAX Twisted Fate GIVEAWAY !!! - League of Legends FREE Skin [HD]
League of Legends: High Noon Twisted Fate (HQ Skin Spotlight)
League of Legends: High Noon Twisted Fate (HQ Skin Spotlight)
Real Tango Twisted Fate Skin Spotlight
Real Tango Twisted Fate Skin Spotlight
Red Card Katarina League of Legends Skin Spotlight (2012 Model)
Red Card Katarina League of Legends Skin Spotlight (2012 Model)
PAX Twisted Fate Skin (FHD) - League of legends PAX 트위스티드 페이트 스킨
PAX Twisted Fate Skin (FHD) - League of legends PAX 트위스티드 페이트 스킨

Did this video help you?

whitecore: people pay over 100$ for this? this is a 520 rp skin for me haha I dont give a freak if somethings rare its look crap

DirtWormGames: lol some ugly skin for 250 dollars...... or a really cool skin with good particle effects and reworked sound for $15.00?

GameVids247 - SaintSlayer60: a lot of people want the skin but don't want to spend $250 + for it, idk if you guys are interested but I found one on ebay for only $200 on NA.. http://www.ebay.com/itm/201103028545?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649 

Boris L.: you know what would be funny? when Riot puts this skin on sale for 260 RP hahahaha xD

Natalia Garrido: In this site you can buy PAX skins at 10€ each one, only for West Europe. http://www.milanuncios.com/juegos-de-pc/pax-skins-para-league-of-legends-131539290.htm 

OmegaSniper57: So glad I have this!!! :))) So worth it

po e: ive seen a pax tf in oce server.... O freaking CE xD its like the server with the least people lmao

Memorikum: freak EVERYONE who WILL PAY FOR THIS !

StarvingNiger Ian: if people think the price on this skin is bad go on any other skin website to look at black alistar

RobertAniFreak: I seriously hope that this is a freaking joke or something.... 180 euros for a bloody skin? 450$ that I could buy 7-8 games at full price Whoever actually buys this at that price is a freaking idiot

Cian Piper: they just made him blue

Sh4dowflame: +tobbe0zero ah. tags. anyways. every site ive seen that offers pax tf also has medieval twitch. so idc. also. ufo corki is obtainable by any player that has played before a crtain date, which is a really large number of people, i dont have the actual numbers or anything though.

Калоян Панайотов: WTF this skin needs to cost 390 RP nothing is changed only look no new animations and sounds too and costs 100 euro? I`ll spend this money to buy spirirt guard Udyr pulsefire ezreal and arcade sona but 100 euro for a stupid skin?

Guilain Cauchy: this skin sick

Just Gaming: It's just... BLUE!!!!

Justin McNair: i just hacked

SeroGrave: They should have tweaked his skill animations colors and skill colorization to match his overall appearance.

poop Craft: Maybe he is using mk lol

fishermans friend: Saw PAX Twisted Fate on ebay last week, 835 dollars -_-

Ano Nymous: Am i the only one here who thinks the skin looks really cool? Not saying its worth the money, i just feel like everyone is mocking it. If you don´t like the skin, be happy that it´s this one that´s expensive, and not a skin that you love.

Ime8eos: It may be not good looking. But still. It's the rarest skin in the game. I am playing for 4 years. and i ve seen it only once

Hatake Kakashi: this piece of crap is 450,-? lol 

bikeboygamer: can someone tell me please how valuable this skin

Yousef Al Shamali: That's great :D

Los Tre: BEST RETARD AND EPIC SKIN FOR FAGG0TS...WASTING LIKE 180 EURO FOR JUST A COLOR REEDIT IS FACKING LAME!

Wan Tarta: I don't get it, how do people buy this skin? There are sites that sell it... but how? Do they give you a whole new profile or something :S

Mills Joseph: I have just bought this skin for 30 EUR. What was meant to be too good to be true, was actually true.

DBZ KAI: So bad

Sh4dowflame: +steven venton ive seen urf warwick before it's actually not that rare. That's like saying judgement kayle is the rarest skin. Just had to have played and bought it when it was available. Pax tf was never on the store also. 

Vojta Kopačka: I don't know i want to buy skins that maybe everyone have, but i like them, not gonna pay for this ugly skin so much money.... or any other skin(i saw all of these rare skin i only liked jax, all other are ugly....

Daniel Rajkovic: What is IT whit this skin who is so good his only blu

PourGaming4You: http://www.ebay.de/itm/121213739648 Her u can buy it, it cost only 250,00 Euro :)

Jin Zhang: Like if you have Pax TF. Not expecting much likes lol. 

NeXon Gamerz: Haha no one can buy the skins now since the code is useless. :D

Sh4dowflame: +tobbe0zero both are able to be bought. Medieval is cheaper in value as well :P. Do you check these things? 

King Louis XVI: Tango Tf is much better than this crapty skin

Philippe Motel: seriously, look the original skin and the skin PAX and look the difference !!! 180 euro for dat skin pffff. the creator of the skin is freaking hustler.

Sh4dowflame: +tobbe0zero both are able to be bought. Medieval is cheaper in value as well :P. Do you check these things? 

SQ Lu: How did u get ur hands on one O_o

3xRubiks: 180$ for this skin.... nope. 

Martini .Rosales: Even though this was the first giveaway skin I still don't think this is worth ... wait how much $$? ... Too much.

SahneCakeLP: Why is that Skin so rare and popular?

Slender Diper: Nah! no thanks PAX TF. Underworld TF still the best skin for Twisted Fate :p

Gabriele: OMG DAT ULT.

Derick Lu: Selling CS riven(1) left ,pax jax(3)left, selling Pax TF (1) left. All for NA accept RP or PayPal add me in LoL. Dragonfistsin

Valentin Chalakov: normal tf just blue i played since 2009 only seen it like 2 times lol

MyMain IsKappa: The most sh.it skin in LOL

Sardar Emtiaz: Hello there! Awesome Video, Thanks! There is this pretty good FREE ebook at BRENDT AMAZING LEAGUE OF LEGENDS MASTERY website (do a search on google)? Hurry before the FREE manual is taken down! 

atha galios: the q doge xD

Teresita Guiquing: underworld twisted fate still the best
Rating:
PAX Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight 4.8 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


PAX Twisted Fate (2012 Visual Upgrade) League of Legends Skin Spotlight