Resistance Bands To Build Muscle ???? @hodgetwins




People Who Liked This Video Also Liked

Resistance Bands to build muscle? ( Resistance bands Review)
Resistance Bands to build muscle? ( Resistance bands Review)
Can I Build Muscle Using Only Bands?
Can I Build Muscle Using Only Bands?
Resistance Bands are for real men!
Resistance Bands are for real men!
Bodylastics Resistance Bands Review & Tutorial
Bodylastics Resistance Bands Review & Tutorial
Resistance Bands Build Muscle to Burn Fat
Resistance Bands Build Muscle to Burn Fat

Did this video help you?

Dejavaux: These two remind me of high school bully types. Too much arrogant confidence and clearly lack knowledge so they bro it up. Weak sauce men. Next.

TARUN TARIYAL: dude you guys are idiots man

MasterChief0093: Goddamn that was so funny hahahaha

arron frederick: agreed

Rob Vaughan: if your muscles are sore.... must be doing something?

Respect Seasoning: these dudes always glaring into the camera sniff Hard through their nose and chewing imaginary gum smacking their lips and crap lol they still get some seasoning on their name tho

Dr. Psycho: Bands is a tool to help you improve on a certain part of a lift, For example if you have a problem locking out on the bench press you can use bands to overload the lock out part of the lift and you get lighter weight at bottom and heavier weight at top

DonWoschto: Haha, is this parody? Great stuff, men!

iblockpuncheswithmyface: There are many videos showing people getting crushed(some crushed to death) with heavy barbells, and people are scared of getting slapped with a rubber band?

Daniel Lopez: But what about the burn what about the burn

Gulongrider: hahaha so funny had to watch it 3 times in a row :)

southsidesman: I'm here because a Philadelphia Phillies minor league prospect, Matt Imhof, LOST AN EYE when a metal base broke off and crushed his eye!!!! I've had a couple of those thing break and rip off, thank GOD no injury!

BodyFit-X: I love my free weights; bands have their place though, they are amazing as a finisher for a workout. If you guys want to see science put into workouts with free weights and bands - you MUST check out ATHLEAN-X™ .... Jeff is a beast and he probably has the best set of biceps on YouTube.

James Brown: I'm here purely to see the evolution of the intro over time.

Gainiac Tv: +twinmuscleworkout is this your first ever video?

fuzzyFenchFri 24: these guys oddly make me feel uncomfortable...

XxSteffonxX: Lmao u can do w.e freak u wanna doooo

Peka Boo: LMAO y'all are too much and FINEEEEE now I'm about to use my resistance bands I pray everytime that I don't get knocked out.

No Way: Ohh woooow they think highly of them selves. You can tell from how he corrected he's hair and the close up of the video to the face.
Don't forget, unlike the most of us you guy's aren't really unique. After all there is two of you.
Not to mention you both are married and additional kitty isn't really going to happen now, is it.

Joseph Aziz: keep on hating man the @hodgetwins are beasts and give great advice do what ever the freak you wanna do!! with that advice
Rating:
Resistance Bands to Build Muscle ???? @hodgetwins 5 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


Resistance Bands to Build Muscle ???? @hodgetwins