Dead Island Riptide BEST TRADER IN THE GAME !!!




People Who Liked This Video Also Liked

Hearthstone: Heroes of Warcraft - Cinematic-Trailer zum Trading Card Game
Hearthstone: Heroes of Warcraft - Cinematic-Trailer zum Trading Card Game
The C-Note Files - Episode 19: Review - RETRO Video Game Magazine
The C-Note Files - Episode 19: Review - RETRO Video Game Magazine
Road to Foil - Dead Island - #003 - 10x Booster Packs unpacked - PYOM
Road to Foil - Dead Island - #003 - 10x Booster Packs unpacked - PYOM
Let's Play Civilization 5: Gods and Kings - The Dutch - Part 12: Germany Must Pay
Let's Play Civilization 5: Gods and Kings - The Dutch - Part 12: Germany Must Pay
Gunpoint Review
Gunpoint Review

Did this video help you?

bodybywill: lol funny crap.

bodybywill: What your handle on the game?

bodybywill: Your a funny dude .

john abel: whaats u ps3 name i have modded guns and viking of the south master chief zeds demise eviscarator and more or add me JOHNRULESU

marinefreak77: can u add me so i can just buy the semi auto sniper bc i cant gt the highly conductive wire to upgrade zoey...... psn: celrenel

Francisco Herrera: I got the m60 machine gun

Mother Mercy: the weapon shows dps (damage per second) not damage So based on the dps of the weapon, it's left up to the player to figure by how fast the swing is and how much damage a zed takes, what the weapons stats break down to. You can check more stats by pressing start on it in your inventory, itll show you damage vs dps, and Break it down as base, what's from upgrades, and what's from proficiency which would give you a good way to see if something will be better without having to upgrade it

Javier Cabrera: If anyone wants to trade anything but has to be rare weapon I have lots the best things i got are zeds demise bushmaster a very good hacked sniper just add if interested psn is roonzr all caps

xMichael1O1x: Dude thats awesome! I need to get to henderson and find her! Oh and lol at the bikini dancer in the front of the screen xP

levon7novel: Like I say in the video. No one knows bro. No way to change traders. Game guide says it changed when I enter and exit dead zones and load a diff map and level up. But those are not true. Sorry bro.

SeeotterkingRS: When does the Inventory of Traders switch ?? Thats somehow important for Farming them...

levon7novel: it will be after im done with work i do not have time right now keep watching tho ill be putting more on

levon7novel: Your blocked´╗┐ from my page helldancer. Now ur hating on my viewers. Wtf dude. Get help

A2D Smurfizm: I don't and Thank you

levon7novel: sorry about hell dancer papi he is now blocked and im putting a video on where to find rare weapons im sure you know already but here you go

A2D Smurfizm: Lol ok have fun

A2D Smurfizm: freak you helldancer and u have a small pickle and anyways do u have any idea where or can u make a video on where the good weapons are plz and thank you

levon7novel: just an update found a lvl 60 shotgun does JUST over 10,000 damage upgraded it is beast when i find some gold guns ill make a vid to show you where to find them and maybe if your lucky ill dup it and give you one :D cuz im such a nice guy lol and remember ppl if you find some golden ultra ultra rares (one of a kind name) i would like to get together and do some dealing
Rating:
Dead Island Riptide BEST TRADER IN THE GAME !!! 5 out of 5

Featured Video

How to Insulate Walls


Dead Island Riptide BEST TRADER IN THE GAME !!!